Smluvní podmínky

Provozovatel: Callcentrum zdraví s.r.o.(ič 4737270), Coolcentrum s.r.o.(ič 24710202), U družstva Ideál 1516/3, Praha 4 14000, tel: 722001414, email: coolcentrum@seznam.cz

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě www.cool-ehop.webnode.cz a při telefonické objednávce

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Zákazník provedením závazné objednávky potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s Obchodními podmínkami pro dodání produktů cool shopu tak, jak je určil prodávající.

Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.

 

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám otevírací dobu 24 hodin denně pro nakupování v našem internetovém obchodě přímo z vašeho domova.

Vybrané produkty můžete objednat pomocí nákupního košíku.

Předmětem smlouvy je zboží, uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Další informace o rozměrech, váze a další údaje, uvedené u popisu výrobků na našich stránkách pocházejí od výrobců. Pokud se tyto údaje liší od skutečnosti, e-shop za tento fakt nenese odpovědnost. V případě větších nesrovnalostí vás bude zástupce našeho obchodu neprodleně kontaktovat.

Internetový obchod www.cool-eshop.webnode.cz se zavazuje, že svým zákazníkům dodá produkty v neporušeném stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží, dle předpisů a nařízení platných na území České republiky.

Elektronická objednávka nabývá platnosti okamžikem, kdy jsou vyplněny všechny vyžadované údaje uvedené v objednávkovém formuláři. Tato objednávka se stává návrhem kupní smlouvy. Formálním potvrzením této smlouvy kupujícím je uzavřena kupní smlouva, která je naplněna dodáním produktů na adresu uvedenou kupujícím.

V některých případech si prodejce vyhrazuje osobní nebo telefonické ověření objednávky.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Přijmutí Vaší objednávky bude automaticky potvrzeno na emailovou adresu uvedenou v objednávce.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
 

Zákazník má právo zrušit objednávku do 24 hodin od podání, bez udání důvodu. Učinit tak může telefonicky nebo e-mailem. Při zrušení objednávky je třeba uvést jméno, e-mail ze kterého byla  objednávka učiněna a popis objednaného produktu.

Pokud se Vám zakoupený produkt nelíbí, neodpovídá vašim představám máte právo jej do 14-ti dnů nepoškozené poštou vrátit. O této situaci nás prosím předem informujte na email coolcentrum@seznam.cz.  Po překontrolování vráceného zboží Vám vrátíme peníze na bankovní účet nebo poštovní poukázkou obratem od obdržení vrácené zásilky. Spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Odstoupit od smlouvy lze v souladu s platným předpisem ( zákon č89/2012 Sb., občanský zákoník )  Pří vrácení můžete použít formulář, který si můžete stáhnout zde : https://coolcentrum.cz/formular.pdf

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané produkty jsou zasílány Českou Poštou do České a Slovenské republiky podle ceníku České Pošty.

6) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta produktů, zakoupených v našem e-shopu:

Zboží je expedováno do 3 pracovních dní. Může se však stát, že zde uvedené zboží je již vyprodáno, v takovém případě budete neprodleně informováni emailem, nebo telefonicky.

7) ZBOŽÍ ZASÍLANÉ PO TELEFONICKÉ OBJEDNÁVCE

Zboží je zasláno poštou nebo kurýrní službou v termínu dohodnutém s klientem po telefonu. V telefonickém nahrávaném hovoru pro potvrzení objednávky zákazník opakuje cenu, kterou na místě za zboží zaplatí. Zároveň tak souhlasí se zpracováním osobních údajů a s dalším telemarketingovým kontaktováním. V případě, že by i přes potvrzenou domluvu zboží nepřebral, bude zákazníkovi účtován marný výjezd kurýra 490 Kč, na tuto částku obdrží poté složenku. Pokud si klient nepřeje býti nadále oslovován po telefonu, na jeho žádost jej zařadíme na seznam čísel, která již nebudou nikdy v budoucnu kontaktována.

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace jsou posuzovány individuálně a v souladu s platným právním řádem dle občanského zákoníku o odpovědnosti za prodané věci a úpravu určitých otázek souvisejících s reklamací také v zákoně č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podrobné informace o uplatnění práva z vadného plnění jsou k dispozici zde : https://coolcentrum.cz/informace.pdf

Na veškeré produkty je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců pokud není stanoveno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Na co se záruka nevztahuje:

a) závady vzniklé běžným opotřebením
b) závady vzniklé nesprávným použitím výrobku.
 

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, nebo písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu provozovatele e-shopu v sekci kontakt
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu
4) přiložte doklad o koupi reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího převzetí naší firmou.

Každý případný spor je možno řešit mimosoudní cestou formou dohody emailovou komunikací na coolcentrum@seznam.cz nebo písemnou komunikací na adrese Callcentrum zdraví, U družstva Ideál 1093, Praha, 14000. V případě, že by zde nedošlo k dohodě, lze případný spor řešit i u české obchodní inspekce www.coi.cz. Všechny případné spory se snažíme řešit vždy k oboustranné spokojenosti.